Party like a rockstar

Slitna tjejer pa Long Island.. en riktig partyhelg pa Long beach! Fredag & lordag! Sa jakla bra pa alla satt! Fina vanner och underbara Long beach! :D
I fredags efter jobbet akte jag till Sofia, hon jobbade ganska sent, till typ 12. Vi korde ut till Long beach och joinade resten av ligan som redan var riktigt glada i hatten!Siggis,Ciccey, Soffy och Samme. Motte upp dem pa The Beach house. Vakten dar tyckte det va riktigt roligt att jag ar fran Finland, eftersom han just har varit dar, men oj sa roligt sa jag! Finland ar bast! Sen blev de drinkar och dans! Vi gick mellan The beach house och Minesotas. Men nar man festar pa Long beach sa ar det ju alltid kul pa krogarna, men det ar roligaste nar man yrar runt pa gatan och snackar med massor med manniskor! Jag och Sofia tog en taxiresa pa 10 dollar, angrade oss eller jag angrade mig nar vi kom fram, sa vi akte tillbaka for 10 dollar.. sa fort kan de ga att branna pengar. heheee. Vi satt uppe flera timmar och snackade med tva amerikanska killar, sa kom i sang vid 7.. Sen blev man vackt vid 10 av att nagon ropar "Soofiaaaa!!" och messar mig fast jag ar i rummet brevid, heeeehee.. Sen blev det bakisflum och mamma sofia lagade smorgas at de slitna hjaltarna, " jag vill bara ha ost inte salami och jag vill ha bade ost och salami" alltsa dessa ungar, sa de kan tjata, tur att man ar utbildad trebarnsmamma, for faan annars skulle jag aldrig klara av att servera 4 slitna au-pairer, det ar ju nastan varre an tre kids, haha!;)

Sen akte vi at olika hall. Jag och sofia akte till henne, shoppade lite och borjade fixa oss infor nasta kvall! Vila gor man i graven. Sa vi kom till Siggis vid 8 och hon sag precis likadan ut som vi lamnade henne, sliten tjej med en juicebox. Sen joinade Clara och Nellie. pavag till krogen sa stannade vi hos grannen som hade fodelsedagsfest, de bjod pa shotar och sprutade ner oss med silikonsmorja, de va ju riktigt mysigt! Ni skulle ha satt hur skadeglad den bruden va som sprutade ner oss.. men inte va vi bittra for det, drog vidare till minesotas och skakade rumpan och sen vidare till the beach house. snurrade pa mellan de stallena, at lite pizza och sen jaa slutade vi pa lite olika hall, gar inte in pa mera detaljer om det. Men tva riktigt lyckade utgangar med gooa tjejer!! bakis hang hos Siggis och sen at vi pa "Paninis & Bikinis". Vi fick dock inte pannkakor, for att vi hade vaknat for sent, som killen sa. Men paninis fick vi och pommer som agaren av stallet gav oss. Matta och belatna! Nu ar jag hemma, duschad. Sitter har med mitt te, har just snackat lite med Cicci om helgen och nu ska jag se pa lite "Rescue me" och soova som ett litet barn.


Love, Sofia E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0