Skyyyyyppppeeee

Alltsa jag har tillbringat min dag pa soffan, det har regnat ute och idag kandes det riktigt skont! Att ligga inne pa soffan och se pa tv. mihi! Skypade aven med min darling Parvin! Antligen fick vi varat efterlangtade samtal ♥
Lagade lite middag och sen blev det aven lite skype med Johnssiponken:) Haha jag kan verkligen sitta och skypa med de tva i timmar!

btw, jag fick en rakning fran sjukhuset idag.. alltsa WTF! OMG! sa jag nar jag sag vad summan blev... hehe det blev ju "bara" 4000 dollar......!!!???? Tur att jag har forsakring annars skulle jag ga och hoppa fran Empire State..hehe.


Fran Fire Island

Saknar finisarna Sandra & Carro ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Saknar dig med :'( Hatar att vara hemma! Vill tillbaka!!!!!!!

2011-09-21 @ 11:41:38
URL: http://g0lly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0