Labor day weekend

I fredags akte jag till Long Beach for att ata middag med Sandra, Sandras vardmamma Rachel, Sigrid och Clara. Vi at pa The beach house, jatte god mat! Riktigt trevligt! Sen gick vi till Minesotas och motte upp de andra brudarna. Men jag masta aka hem for att jag fick jatte ont i magen, nastan kramp! Jatte jobbigt. Sa jag ringde Carina, sa akte vi till akuten. Dar masta vi fylla i massor med papper och forsakringspapper, sa de sen skickar till forsakringsbolaget och sen hade de jatte problem med min hemadress, fatta ingenting.. Tror  nastana att jag var den forsta Finska patienten. Sen fick jag ett rum, de tog blodprov, rontken, dropp, osv.. varsta grejjen. Inte undra pa att det kostar as mycket att ga till lakaren har! Men vi var val dar typ 4 timmar, sen fick jag aka hem. Sa nu knaprar jag piller och hoppas att jag mar battre :)

Pa lordagen jobbade jag nagra timmar, sen kom Sandra och hamtade mig, vi akte till henne och kopte kinamat, saklart! Sa jakla gatt! Clara kom och hamtade oss, vi akte till Cicci och traffade resten av brudarna. Kvallen slutade i city, pa klubben http://www.mystiquenyc.com/. Samma stalle som vi akte till efter kraftskivan. Jag gillar klubben! Inte sa stor, en bra musik och grymma vanner :) Sen blev det lite irrande runt pa Manhattan och kvallen slutade i Brooklyn hos Christoffer, hehe vi sov typ tva timmar, sen upp och springa till taget. dackade hos sandra, sov typ 2 timmar. Upp i duschen, stada till hennes avskeds bbq. City kvallen var riktigt bra! En galen kvall i en galen stad, med fina manniskor! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0