Moneyball

Igar tillbringade jag en nastan heldag med fina Sofia :) At lunch pa Ikea med Sofia och Emma och sen lite frozen yo saklart ;) Jobbade lite och det blev kinamat till middag! love! Pa kvallen blev det Sb mys och bio med Sofia. Vi sag pa moneyball, med Brad Pitt. En film om baseball, trodde aldrig att baseball kan va sa spannande. En bra men jatte djup film. 
Sitter och dricker kaffe med Sofia nu, hon ar bitter for att hon inte fick tag i en swedish house mafia biljett.. de ska spela pa madison square garden den 16 december, SAMMA DAG JAG AKER HEM?!?! hur javla bittert ar intet det?! alltsa det skulle va ett perfekt avslut pa mitt ar i New York om jag fick se SHM!! Meen neeej :( Bajs! nagon gang maste jag ju anda fa se dem! hoppas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0