Min van

Usch vad ont det gor! jag kan inte forklara hur ledsen jag ar just nu, har just sagt hejda till min underbara van Sandra. Kommer sakna henne sa otroligt mycket. Har verkligen fatt en underbar van for livet, du har gjort mitt ar sa himla bra! Kommer bli sa tomt utan dig, vi har verkligen umgats varjedag, om vi inte har traffats sa har vi messat. Manga skratt, tarar, djupa samtal, galna stunder, shopping. Vi vet sa mycket om varandra, vi har upplevt sa mycket himla mycket tillsammans och vi har annu mera att uppleva hemma! Det finns ingen annan som du, du ar sa himla fin person. Snart ses vi igen!!
Alskar dig min van ♥♥





Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅÅÅH Fina sofia!!! <3 Så ledsen jag blir nu! Hatar detta. Vill åka hem till dig igen och göra något galet! Det är inte okej :'( Så ledsen är jag!! Saknar dig min bästis <3

2011-09-05 @ 05:03:33
URL: http://g0lly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0