Lugna puckar...Eller hur va det nu riktigt?

Jaa alltsa ibland kan de va lite problem med spraket, i borjan fatta vi ju inte riktigt vad vi sa till varandra har pa LI, for vi kommer fran sa manga olika halor och sen jag som kommer fran lilla Aland och pratar som mumintrollen, som vissa tycker ;) Vi alla har ju lite olika uttryck for saker och ting, haha och jag snackar om lugna puckar, men for min underbara van Cicci, sa horde hon ju (saklart ;)) Lugna pungar!! underbart! haha ska nog borja kora med det, "lugna pungar det loser sig". :D

Fick mitt rum stadar och mig sjalv tranad idag! Ska se vad som hander ikvall, Men som jag har sagt tidigare, sa jag ar verkligen beroende av kaffe.....drack inte i morse, for att vi hade slut pa mjolk, men sen hade jag ont i huvudet heladagen, tills Carina kopte mjolk och sen nar jag fick den forsta kaffedroppen i mig, sa blev jag som ny igen. Alltsa detta ar ju helt sjukt! haah


Kommentarer
Postat av: wilma

NAnananana här kommer muuuumin!!! Välkommen i min kaffe värld!!!

2011-09-23 @ 04:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0