Lazy day

..Today I don't feel like doing anything...Sa har jag kannt mig idag.. Har gjort de vanliga, steg upp och gjorde kidsen klara for buss, gick och sov till 10, at frukost, sag pa tv, fejjan, solade och laste lite, tranade, duscha och skypade aven med min fina Sandra! Sa himla kul att hora hennes rost igen! Saknar den tjejen! ♥
Och joo btw, sen har jag ocksa onskat att jag kunde va en man for en dag, for san mensvark jag har haft idag, sa har jag inte haft pa MYCKET LANGE.. varfor? VARFOR?! Kan inte man ocksa ha vark en gang i manaden.. de kan typ ha jaaaa vark i arslet eller nagot?! Varfor inte? Sa att de kunde bli lite mera rattvist..hmpf!


Sahar bitter va jag idag...Typ, eller pa denhar bilden dricker jag citronvatten och hade liiite for mycket citron.. Men ja ni fattar grejjen..eeheee..
Haha jaa nu ska jag sova, annu en lang och "tung" dag vantar i morgon!

looove, Sofia


Kommentarer
Postat av: Cica

Värk i arslet...den var bra! Ha ha ha... :D Men håller med, nåt borde dom oxå ha, dom sku bara veta hur jäkla ONT mensvärk kan göra ibland!!! =(

2011-09-15 @ 21:56:11
URL: http://cicastankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0