FNO

Idag ar det Fashion's night out. Alltsa det ar borjan pa Fashion week har i NYC! Spannande! Ska tillbringa hela lordagen i City, har bestamt lunch med Sofia Saal och sen pa kvallen har jag nog tankt utgang in the City! :) Sen ska jag forsoka aka till Long beach pa sondag och se pa lite snygga surfare, ar namligen en jatte stor surftavling dar nu! Kan man ju inte missa! :)
Men forst blir det middag pa CCF pa fredag, med tjejerna!

Idag har jag soolat heladagen! Kan inte fatta att jag ligger och solar i SEPTEMBER?!?!?! hehe fett najs!!
Har dock brant mig i fejjan.. men asch det kan jag leva med...skypade lite med mamma,wilma, Malin och Kent idag. Mysigt! Skulle ocksa snacka med Sandra, men hon ringde aldrig tillbaka :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0