09052011

Jahaja, nu ar det sista sommarlovsdagen for kidsen, i morgon borjar skolan for alla. Molly ska borja kindergarten. Sa i morgonbitti ska jag och Carina skicka ivag molly for forsta gangen pa bussen. Tyler aker samma buss, sa det kommer nog ga riktigt bra! :) Spannande! :) Sa nu kommer jag va ledig mellan 9 och 3 varjdag. Herre vad denna sommar har gatt fort! Alltid samma sak, men det anda som inte ar som vanligt nu till hosten, ar att jagi nte ska tillbaka till skolan, kanns ganska konstigt. men jakligt skont!!
Ska se vad denna vecka bjuder pa, en liten Sb kvall skulle inte sitta fel. Vill saga hejda till Anna & Sara som aker pa roadtrip pa lordag, spannande med roadtrip! Fett kul!
Nu ska jag glo lite tv och sen soova. Medicinerna jag knaprar pa gor mig trott.. :(

looove, Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0