Victorias hemlighet

Har just satt klart pa victorias secret fashion show med Carina. Lika deprimerad varje ar.. fick ett mess av sofia precis nar showen borja, " varfor foddes man inte med en sadan kropp?? Angest!!!" lol!! haller med! Men otroligt fina och lekfulla klader som alltid :)

Idag har jag inte gjort sa mycket, sorterat bilder och slangt saker, har iaf borjat pa ga igenom mitt rum.. kommer ta nagra dagar kanner jag..heheee.. Slangde ivag en hel sopsack och det syns ju knappt.. suck!!

I morgon kommer "valle" eller Sofia som hon ocksa heter hit, hon ska klippa min risbuske, alltsa mitt har ar for javligt! Imorgon aker allt av!! moahaha!

Igar kvall blev jag jatte partysugen och ikvall ar jag otroligt shoppingsugen! Har fortfarande en heldel att shoppa innan jag ska hem jippiii! :D

Nu ska jag gosa ner mig i sangen och se pa one tree hill ( Samuels favorit serie!!) ;)


Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0