Uppdatering

I know! Jag ar jatte dalig pa att blogga nu fortiden, har fatt en liten "orkar inte skriva" period.. Borjar kanna att mitt humor ar jatte upp och ner, ibland ar jag lycklig och glad och ibland ar jag arg och har bara lust att grata! haha det later ju som att jag ar gravid, men det ar jag INTE! lol! Men kanner att det borjar narma sig slutet nu pa mitt ar har i New York,  mitt au-pair ar. Jatte blandade kanslor. Det ar nog det som ar forklaringen pa mitt humor. Jag ar jatte lycklig att jag har fatt mojlighet att bli en del av Dalessandro familjen och har fatt sa manga underbara vanner och ja ett ar i New York, ar ju bara magiskt! Kanns extra jobbigt nu nar allting ar sa bra, hela hosten har varit sa bra! Jag och familjen har det riktigt bra och barnen ar sa kramgoa av sig, skar i hjartat varjegang jag tanker pa att jag snart ska aka hem och lamna dem.Det ar redan den 9 november och den 16 december flyger jag fran Newark. Kommer va en av det varsta dagarna i mitt liv. Lamna min andra familj, jag kanner  mig verkligen som en del av familjen. Kan inte fatta att tiden har gatt sa fort?! Jag kommer ihag nar jag sa " jag har ju 9 manader kvar, laaaang tid kvar!" Vart fan tog den tiden vagen?! Har man kul sa gar tiden fort. Tar verkligen vara pa varjedag med familjen och mina vanner nu.
Kommer sakna alla sa himla mycket!! ♥

Barnen va hemma heladagen igar. Sa Jesper akte till en kompis och jag, Molly & Ty gick och bowla och sen gick vi och lekte i parken. Jatte mysigt och otroligt vackert vader! Varmt och skont! :) Sen senare spelade vi allt man kunde hitta pa; Soccer, football, kickball, kick and catch, baseball, osv... haha sa sen va jag heeelt slut! They are killing me! haha I'm too old for this ;) haha! men kul hade vi.
Orkade iaf pallra mig ivag till cicci for att mysa med henne och Claris. Spelade pingis, jag och Claris forlorade mot cicci...eheee... nu skriver jag ingenting mer om det..
Idag tillbringade jag dagen pa mallet med Sofia nummer 2, Ciccey and Claris. hittade ett par skoor. INTE BRA! Meen sa fina! vet fasiken inte hur jag ska fa hem allting?! Maste borja tanka ut det snart...finfint hang pa mallet med finfina tjejer :) kom just hem fran LB, myste lite pa Sb med Siggis och Sofie :)

Imorgon har jag sovmorgon! yey!

Sweet dream!


En bild fran Time Square, sitter pa "roda trappan" och dricker en pumpkin spice latte med fina Sofia ♥
( haha later som att jag sitter sjalv och njuter av min latte )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0