Ny Au-pair sökes

Nu har Ron och Carina beslutat att de ska ha en ny au-pair efter mig. Känns jätte jobbigt, vill inte att någon ska ersätta och ta hand om " mina" barn, de är verkligen som min andra familj. men men de har inget annat val.Men vill att det ska funka för dem och att barnen känner sig trygga :) Så hoppas att det finns någon som kan komma och ta hand om de fina små liven :)


Så är det nägon som är intresserad eller har nägon kompis som är intresserad så säg till..Tjej eller kille sökes, men skulle va super bra om det fanns någon kille som är intresserad, för att pojkana skulle vilja ha en kille. Det är tre barn 10, 7 och 5. två killar och en tjej. De bor i på Long Island, i Levittown ,NY. Barnen går i skola mellan halv 9 och halv 4. Jätte trevligt område. Dina uppgifter är att packa lunch och snacks,fixa dem inför skolan, bädda barnens sänger, städa deras rum, tvätta deras kläder, se till att det är redigt i köket och i vardagsrummet. Sen göra läxorna med dem, middag, leka med dem och ge dem all kärlek :) Ibland jobbar du på helger och kvällar och du måste ha körkort och rökfri.
Det tar ca 50 minuter med tåg in till Manhattan och tågstationen ligger ca 10 min ifrån huset. Du har tillgång till bil pa kvällar och ibland helger. De vill försöka få en ny au-pair såfort som möjligt, så i december skulle va det bästa.
Så den som vill ta ett år ledig från studierna och har erfarenhet med barn, så ar detta något för dig :) Ett super kul år i underbara New York! :) Så säg till såfort du kan, om detta är något för dig!
Skulle va super bra om du ocksa ar fran Aland :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej jag heter Sandra och jag vill väldigt gärna jobba i din värdfamilj ;)

2011-11-08 @ 14:28:18
URL: http://g0lly.blogspot.com
Postat av: wilma

jag vill jobba hos er Mvh Wilma :)

2011-11-08 @ 15:07:52
Postat av: Alice Bällis!

Skulle kunna vara intresserad ännu :P Men hur gör ni när man ska vara så länge i landet? Har ni skaffat nåt visum eller åker du bara hem sen och ser hur det går? :) Annars skulle det vara jättekul att fara! Kramar

2011-11-08 @ 16:51:46
URL: http://kuhlalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0