Fodelsedagsfika

Idag kom min fina van Sofia hit ( en timme forsen) haha love you girl! haha hon ar precis som mig ;) Jag fargade hennes har och sen stressade vi som fan till LB! Vi blev typ 40 min sena, men battre sent an aldrig. Det ar nog varat motto, heeee... Vi akte till Sb nar motte vi fodelsedagsbarnet sjalv och resten av ligan. Nastan alla var dar. jatte mysigt, satt och drack kaffe framfor brasan, men blev nastan lite for varmt. ANTLIGEN  har caramel brulee kommit till Sb, ar deras julkaffe. Sa jakla god! har fragat varjegang om de har den och idag sa fick jag antligen dricka den! magiskt! Mysmys! Sen stressade vi hem och de va mega trafik! Amerikaner kan fan inte kora nar det regnar eller snoar! SUCK! Jag kom precis hem och vet fan inte om sofia hann hem i tid.. I dag kommer Malins mamma och i morgon kommer sofies familj, jatte kul for dem! Kommer sjalv ihag hur kul de va nar min familj kom! Hade inte traffat dem pa ett halvar, I was so excited and happy at the same time! Sa vet precis hur de kanner!
Snart kommer T & M hem och da blir det laxor och middag. sen kanske vi ser pa lite film, eftersom det regnar, ar film det basta! :) man kan ju inte va ute och leka nar det regnar och dedar som man brukar saga " det finns inte daliga vader bara daliga klader" kan ju den som hitta pa, kora upp nagonstans! ha!

btw, idag har jag exakt 1 MANAD KVAR!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0