Vilken tur man kan ha....

Jaaa har ju inte riktigt berattat vad som hande i fredags... En sak som inte kan handa och absolut inte far handa om man inte riktigt har en extra.. Alltsa jag var pavag till Sandra. Jag, sigrid, Sandra och ett av hennes barn, vi sku aka pa bio och se filmen Prom. Sa nar jag korde ivag, sa kom jag pa att jag inte hade mitt korkort, sa jag akte hem igen och hamtade det, lamnade bilen pa och sprang in och hamtade kortet. Sen nar jag skulle oppna dorren till bilen, sa var det LAST! Alltsa nycklarna i och bilen igang och min telefon och allting i bilen,da bad jag till gudarna att Ron hade en extra nyckel. hahaha sa mycket tur hade jag..NOT..! INGEN EXTRA NYCKEL! Jaaha vad fan gor vi da?! Vi forsokte bryta oss in i bilen, Rons kompis kom, han ar polis och sen stod det och forsokte komma in i bilen, sen ringde Rons kompis en annan kompis ( manga kompisar) Och han ar polis och han hade nagon maskin, som oppnade bilen pa 1  minut.. haha fyyfaaan vad pinsamt! De kommer reta mig resten av tiden har, alltsa 8 manader kommer jag fa hora om hur jag laste in bilnycklarna i bilen..?! Alltsa igentligen sa fattar vi inte riktigt hur det funka, for att nar man staller bilen i parkeringslage och gar ut, sa da ska den inte lasa sig. Sa nagot elfel ar det ju pa bilen, for att elfonstrena pa bilen har det ocksa varit problem med. Suck sager jag bara! haha! Varfor ska det just handa mig?! ALLTID! Men tillslut kom jag till bion och filmen var jatte bra! :)
Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0