Uppdatering

Communion i lordags var jatte mysig, gillar  verkligen Sandras familj, de ar sa chill, speciellt hennes vardmamma Rachel. Ar sa himla glad att de bjod med mig, sa fick jag se hur en communion gar till. Vi akte till kyrkan till halv 2, massor med folk. Har ar forsamlingen mera aktiv under en gudstjanst, vilket gor saken lite roligare, man skulle knaboja och ta nattvard, lite annat an hemma. Sedan akte vi till subway kopte lite lunch och akte hem till Sandra. Jag och Sandra akte runt med Rachel, for att fixa det sista, som ballonger och lite klubbor.. jaa allt som masta goras, sista minuten. Vi at 5 ratters middag pa en italiensk restaurang, sag jatte liten ut utifran, men sedan nar man kom in var den uppdelad i flera rum, sa flera kunde ha bjudningar samtidigt. De va ca 40-50 personer dar, jatte trevligt! Men otroligt mycket mat! Shit nar amerikanerna bjuder, sa ar det mangder med mat! Sa jag och sandra orkade knappt ata halften :P akte hem vid halv 12, satt och sjong i bilen med barnena, dock var de jatte trotta, efter en laang dag! Jag sov hos Sandra, dock var hela min madrass full med barbiehar, sa tog ett tag att fa bort dem :P haha men sen gick det bra :)
Pa sondagen akte vi till Bageltown och kopte bagel och kaffe, Sandra masta jobba sen nar vi kom hem, sa vi satt i solen och lekte med barnen. Sen fick jag ett mega problem, jag hade ingen aning om hur jag skulle komma fran Sandra och jag hade ingen aning om nar jag skulle fa bil, sa jag kunde aka och hamta Parvin fran flygplatsen.. Men till slut kom Ron och hamtade mig och jag akte direkt. Dock var det massor med trafik och jag var redan supersen! Jag och Sandra tankte skicka henne med tag, haha men det var nog tur att vi inte gjorde det :P Sa Parvin fick tyvarr vanta typ 2-3 timmar innan jag dock upp och henne flyg hade ju forstas landat en timme tidigare! :S Meen tillslut kom jag och det var ett kart aterseende med skratt och lite tarar :)
Pa kvallen nar hon kom sa at vi morsdagsmiddag och sen akte vi till parken och spelade baseball pa ett falt, jatte kul! Maste trana lite, sa att Ron slutar reta mig for att jag ar sa daligt ;) hahaa
Love, Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0