TGIF

Yrvaken sitter jag och dricker mitt kaffe ur min nya Washington DC mugg, man tycker ju att jag borde ha NY fore, men den kommer snart. Klockan ar 9:17 AM pa morgonen. Molly ska snart ha en kompis over och leka, sa det ar ganska chill for mig da. Ikvall blir det city for min del. Ska dit med Sofie & Carro och mota upp en annan Au-pair tjej och tva svenska killar som vi traffade i DC, som ar i NY nu. Ska hanga pa en bar och sen sa ska jag traffa en annan svensk tjej, som jag och parvin traffade pa Penn station helt sadar bara. Sa har lovat att traffa henne :) Sa dethar kommer bli en bra fredag och en varm fredag! Ska sitta ute lite och steeeka och fa lite farg pa mina ben! Man blir ju blandad, sa bleka ar mina ben! Inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0