Memorial weekend

Har varit en laang helg med en massa firande. Fast alla utgangsplaner, har inte riktigt gatt som vi hade tankt det och sa hande det en sak som var mindre bra. Men det ar en hemlis, som jag inte kommer dela med mig pa bloggen av. men man har iaf lart sig en laxa kan man saga.. Men helgen har varit toppen bra, precis som alla mina helger har! :) Sa lange man har underbara vanner att umgas med och underbart vader, sa kan det bara bli toppen :D
I fredags akte jag in och motte upp Sofie & Carro i City. Vi akte till David & Gustafs hotellrum. tva killar vi traffade i Washington DC och Gustaf ar kompis med Sofies bror och saklart motte vi ju saklart pa dem i Washington av alla stallen. Men iaf, sa akte vi dit. Davids syster var dar med sin kompis, de ar ocksa Au-pairer och ja en ganska rorig med trevlig kvall :) Hemma sent! Steg in genom dorren kl: 06:00 pa lordag morgonen. Sov lange pa lordagen, sloa typ heladagen, kom ingenstand hade ingen bil. Sen pa kvallen blev det utgang igen, men det blev inte riktigt som planerat. Sa Sandra och jag akte hem och hon sov over hos mig. Pa sondagen akte Sandra & Jag till Carroflin och busade och chillade i hennes pool. Fett nice! Fixade oss och akte hit till mig, for att vi hade en mega BBQ har, massor med folk, god mat och mycket ol. Sa jaa en riktig amerikansk BBQ. Jatte trevligt! Spelade beerpong, holl pa vinna over tre amerikaner, skulle ha suttit fint med en vinst, meen jaa det var nara. Visade iaf att vi kan ockse ;) hehe
Planen var att vi skulle aka till Long Beach, men den sprack. Men vi tankte att Mulcahys har sakert oppet. Det var stangt, akte vidare till en bar, som taxi chaufforen sa att det skulle va drag dar.. helt dott! Akte vidare till Savanna, stangt! Akte vidare till GLO,dar var det iaf folk, men de hade teen night, sa alla var mellan 13 - 17 ar, sa vi var for en gangs skull for gamla for att ga ut har i USA! LOL! Sa bittra akte vi hem till mig och sov... Sog hart! Vi var super pepp! Jaja.. Mandagen tillbringa vi hos Carroflin, BBQ & Pool hang!
En fin helg, med fina vanner ♥
Fredag

Lordag

Sondag
Alltid massor med mat pa Amerikanska fester!
( Snodde lite bilder av fina Sandris :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0