Communion

Sitter hos Sandra nu, efter manga om och men sa kom jag hit :) KOm just fran duschen, ska fixa mitt har och sen ska vi till kyrkan till 2, sen klockan 6 blir det middag pa en restaurang. Sandras barn Emeliy tar communion idag, alltsa det ar nar de far ta sin forsta nattvard. Det ar stort har, nu ar hon hos frisoren och fixar sitt har och hon ska ha en vit klanning pa sig. Hon kommer va sa fin :) Jag ska ha pa mig en corall fargad klanning och silversmycken och lite lockar i haret :)

Fick ont i halsen igar, lagom tills parvin kommer, typiskt! Nar Ida kom vad jag ocksa sjuk! Jaklar vilken otur man ska ha da.. Sa det blev tidigt i sang igar, sov som en liten gris, marks att man inte har sovit ordentligt pa hela veckan. Men nu ar jag nastan i toppform! Ska fona mitt har nu och fixa mig.

Ha en trevlig lordag!

Love, Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0