05052011

Sitter och chillar i soolen! Jatte skont, eller jaa inte sa varmt idag, men nar solen ar framme da varmder den.
och saklart mitt kaffe. Har tranat, skypat med familjen och snart kommer alla barn hem! Fullt hur igen!
Jag hoppas att bilen blir fixad tills i morgon, sa jag kan ta den till Sigrid! Tankte aka dit och chilla lite pa Long Beach, de har jatte mysiga restauranger dar :) Annars far det losa sig pa annat satt! Igar kvall blev de targan med Sandris, vi strosa runt i en timme typ, man kan ga runt dar i timmar, finns sa mycket att titta pa. Tror nastan att det ar min favoritbutik ;) Ikvall ska jag aka med Sandra och hennes vardmamma Rachel, till Rachels kompis och fixa nagot till Sandras vardbarns com har communion nu pa lordag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0