05032011

Akte och gymma imorse med Sandra och eftersom att hennes laddar ar hos mig, sa fick jag i uppdrag att vacka henne i morse, sa fick aka lite tidigare. Meen hon var redan vaken, haha yrvaken :P Men vi akte pa en klass och det var riktigt skont och det gick riktigt bra, forsta halvan av klassen, men sen sa borjade jag ma jatte daligt! kandes som att jag skulle svimma och borjade ma illa, sa jag fick avsluta och gick och la mig pa en bank, tills Sandra var klar. Men kom hem och sov lite och tog det lugnt, sa nu mar jag mycket battre. Men usch jag hatar att ma sadar. Men vi har haft magsjuka i huset, sa ja vet inte om jag kanske har nagot i mig. Skypade i en och en halv timme med John idag, en manad sen sist, jatte kul att prata med honom :) Nu sitter jag och vantar pa att Carina ska komma hem, sa jag kan aka ivag till Sandra. Tror att cicci ska komma ocksa, jatte langesedan jag sag Cicci!
Nu ska jag njuta av mitt "efter middag kaffe" :)
Ha en bra kvall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0