I'm Back

Som ni redan har forstatt, sa ar jag jatte trog pa att blogga pa helgerna. Sa det blir alltid en paus under helgerna. Men nu ar jag tillbaka :)
Helgen har varit riktigt mysig och bra. At middag i fredags pa Applebee's med Carro & Sandra. Sen kopte vi lite vin, vi akte vidare till Sandra, drack vin, skrattade och pratade och hade det riktigt trevligt!
En trogstart pa lordagen, var allmant mycket seg, ja vad nu det kunde bero pa;) haha Carina sa iaf att jag sag hamsk ut! haha. Carina korde mig till taget, Sa at min bagel och drack kaffe pa taget, ganska chill:) Sen motte jag Sandra och Carro pa Penn och en lite senare motte vi upp Emelie & Julia. Vi akte downtown till Ground 0. Dar World Trade Center lag, sa vi var pa samma stalle som den hamska terrorattacken intraffade for 10 ar sedan. Tank att det var sa langesen, men amerikanerna kommer ihag det som att de hant igar. Jatte hamskt. en nar jag kom hem sa berattade Ron om vad de gjorde den dagen, attacken hande. Hamskt. Nu haller de pa bygger nya torn, men det tar tid och de var typ tankt fran borjan att de skulle va klara snart, men det kommer de aldrig va.
Sen gick vi till Century 21 och shoppade lite, hittade en grymt snygg guldklocka och tva shorts. Borjar bli sommarvarme har ju! Vi strosade runt, at lunch pa donken i chinatown, dar trangdes vi med alla chinerser och var pa jakt eftet fejk vaskor! alla hittade va de sku ha och billigt med. Tog taget hem med Sandra, i Rockvillecenter steg det pa en massa fulla amerikaner, eller om det var irlandare ar inte riktigt saker. Men de satt sig runt oss, och ropade over oss och sen saklart nar de horde att vi inte va amerikaner, sa borjade de ju saklart fraga var vi var ifran och en massa. Sen flydde vi! haha
Blev en lugnt lordag hemma, tog en riktigt lang och varm dusch och sen satt jag och snacka med Ron jatte lange. Sen blev det att sova.
Sov lange pa sondagen och at frukost med carina och tog det lugnt. Sen blev de  Friendly's med Dan, Sandra och Cicci. At en mega stor glass och sen blev det lite snurr i Ciccis bil, visste inte riktigt hur vi skulle hitta till AC moore, men vi hitta och sen blev det Broadway mall, dar hakade Carro pa :) En riktigt lugn och mysig sondag. En riktigt bra helg, men kan inte forsta vart tiden tagit vagen?! Det gar sa fort! Shit!

Denhar veckan ar Carina borta, pa jobb traning i Florida. Lagom avis! 35 grader och sen har hon hyrt en gul "bubbla", jag alskar "bubblor"! Urk!
Sa jag jobbar lite extra denhar veckan, lite senare kvallar an vanligt. sa har jobbat sen 8 i morse tills 9. jag har annu inte slutat, men barnena ligger i sina rum och ser pa tv. har varit en riktigt bra dag, inget tjaft alls, forutom lite spilld mjolk i soffan och lite tval i ogat, sa har det gatt riktigt bra! :) Nojd! hann trana lite nar Molly var i skolan och prata med min kara familj :)
I morgon ar jag ledig fram till 3. Sa det blir gym med Sandra i morgon! Skont!

Ser jatte framemot denna helg! Blir sleepover hos carro hela helgen, hennes familj ar borta. Sa aker till Carro pa fredakvallen nar jag slutar. Wii! Roligt att ha nagot att se framemot! :)

Btw, nu har Jepser ocksa borja gilla NCIS, han tycker det ar cool! hehe nagon att de det med :)
Tycker om mina vardbarn, det gar lite upp och det gar lite ner, men det ar sa det ska va, GULLUNGAR :)

Kommer lite bilder nu, som jag har snott av mina sota vanner Sandra & Carro :) hehe lite sadar elakt, men jag vet att nu tycker om mig anda :D Puss! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0