Upp och hoppa lilla loppa, annars ska jag pa dig hoppa..

Sa kanns det ibland! Haha usch vad jag hatar tidiga mornar.. Men tur da att man har super vackarklockan Sandra! Som messar som en tok for att se om man ar vaken! haha bra det!

Har inte skrivit pa lange nu, vet dock inte riktigt varfor. For har hander de ju grejjer helatiden..men nu antligen!
Har antligen blivit meddlem pa sandras gym! Igar fixade vi det, 20 dollar/manad! Jatte bra pris! Om man tanker pa hur dyrt det ar hemma.. Sjukt billigt har! Det ar riktigt bra att va dum och blond ibland. Speciellt igar, darfor fick vi det billigare, tror jag.. Men jaa fatta inte riktigt vad han menade alla ganger, han pratade jatte otydligt och jag vi sa typ what?! helatiden.. sa fragade han var vi var ifran och sa fick vi de billigare! Toppen! Kopte ett par nya traningsskor i lordags, jatte fina och jatte skona! Sa nu ar jag jatte pepp! Sa jag och sandra korde ett pass i morse och i morgon ar det spinning pa schemat som galler, uppe med tuppen bara, spinningen borjar 09.00, sa ingen sovmorgon har inte! Har ska vi bli iform till sommaren!:D

Helgen var riktigt lugn och fin. I fredags blev det mys pa Cheesecake med ett gang brudar. Alltid lika mysigt pa cheese, dock sa sjunger personalen happy birthday heelatiden, tror de sjong det typ 5 ganger. For alla kommer dit nar de fyller da sjunger personalen, om man sager till :)
Pa lordagen blev det en tur till Rooseveltfield mall med Sandra, Cicci & Sofie. Shoppade lite, en ny vaska, halsband, massor med ogonskuggor. Sen Lagade jag och Sandra tacos, jatte mumsigt! Men min vardpappa stor sig jatte mycket pa att vi at tacos med annanas :P haha! Jatte gott ju! Sen stack vi till MJM, en butik med massor med billiga markes skor, dar hittade jag mina traningsdojjor! Lycka!
Sondagen blev en hel dag med Sandra, akte med pa hennes LCC mote, vi bowlade och jag kom tva! Hehe meen inte ska jag va bitter for det, fick 5 strike! FATTA 4 STRIKE!! :D haha De va typ en massa tyskar och mexikanare dar. Sen akte vi till Panera bread och at sallad med en ny tjej, Lisa. Hon ar fran tyskland, har nyss flyttat till Bellmore. En mysig dag, som slutade hos sandra med camp rock 2! Disney in my heart!

Jaa ikvall blir det bio med sandra, Lisa och en annan tysk tjej Amelie :) Red Riding hood! en ny film, thriller, jatte laskig! jag som aldrig har satt en thriller pa bio.. typ.. hur ska detta sluta?

Btw: Varfor fyller typ alla ar i mars och april?! kan nagon manniska forklara det for mig? har skickat en massa kort! jag blir ruinerad ;) haha skamt och sido :) jag alskar att skicka kort! :)

Nu ska jag stada upp i koket och sen hamta molly.

Love, Sofia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, går knappt att räkna så många gånger du skrivit sandra i detta inlägget! xD Sjukt kul ju.

Är med varandra för ofta :* <3 Nu blir vi fit! Är redo för passet imorgon! :D

2011-03-15 @ 21:56:05
URL: http://g0lly.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0