sometimes

Ibland sa har jag mina "hemmafru" dagar. Fick ANTLIGEN mitt rum stadat! Det har satt hamskt ut! Alltsa RIKTIGT hamskt ut! Men nu har jag fatt det lite organiserat och mera plats. Nojd! :)
Fick aven mina och barnens klader tvattade, tranat, lagat middag och skypat med Irene. Jatte kul att fa prata med henne! :D
Jobbade lite senare igar, sen kom Carro forbi och vi akte till SB och myste dar med lite kaffe och varm choklad. Jatte mysigt! Kandes precis som forsta gangen jag traffade henne, samma SB och samma carro. fast denna gang sa kande vi ju varandra ;)

Sov riktigt daligt inatt och vaknade halv 8 av ett munspel!! Alltsa Carina kopte ett lila munspel at Molly igar och INTE BRA! Carina sa att jag skulle forsoka gomma det nar jag far chansen.. hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0