Onsdag

varst vad varmt det blev har da, tankte jag just. Men det tog ett litet tag innan jag fatta vad det var. Imma pa fonstret och grejjer. Men det ar torktummlaren som ar sonder! iiih! det blaser rakt in i huset, inte undra pa att det ar varmt!
Nu kommer snart pojkarna hem, ska kora dem till religionen, forsta gangen sjalv. Men det borde inte va sa svart. rakt fram och vanster vid forsta trafikljuset. Det maste jag ju fixa! ;)
Blev gym i morse med Sandra, riktigt skont! Har dock mega traningsvark i mina ben, SKONT! Det var en slusk som stotte pa oss pa gymmet, eller pa Sandra, haha. Han var jatte brun och jatte graharig, med guldringar. En riktigt mafia boss, som man ser pa film och en sag en massa tanter dansa zumba, haha vilken syn! Dagens underhallning, sa ny ska Sandra och jag borja dansa zumba med tanterna!
Sandra; "Jag langtar till jag blir tant, det ar ju kul att va tant" (typ) Haha

// Eriksson


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Jag längtar efter att bli tant! :D Ska bli så kul! :D

Haha, hittade en sida på min gamla kompis blogg "Sandra spekulerar" med massa korkade kommentarer som den, haha. sjukt roligt.

2011-03-23 @ 20:29:49
URL: http://g0lly.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0