Not good

Vaknade i morse och kande hur det brande i halsen och jag kan knappt andas genom nasan. FAAN! Jag har inte alls tid och lust att bli sjuk, inte nu! Ida kommer i morgon och vi har en massa vi ska gora. Men klart det kommer ga anda, men det skulle ju va sa mycket battre om man va frisk! Men kanske det gar over..snart...
Igar kande jag mig riktigt duktigt! Jobbade heladagen, fran 8 - 9 pa kvallen. over 12 timmar.. Hade lite paus nar molly var i skolan, men da blev det trana, duscha, stada koket, vika tvatt och skypa  med mamma & Wilma.
Sen nar pojkarna kom hem, blev det laxor, tidig middag, gjorde Tyler klar till Baseball, men tranaren som skulle hamta honom, kom aldrig, sa da blev jag sen med Jesper pa hans Baseball.. SUCK! Varfor kan inte manniskor i detta land ringa och saga om det inte blir nagon traning.. Men jag har aldrig kort Jesper till Baseball, sa jag korde forst for langt och sen nar vi hade svangt in pa ratt gata, sa hittade vi inte riktigt dar heller, men tillslut hittade vi. Han skulle bara prova sina klader, men da trodde ju de att jag var hans mamma, utan sa typ 5 ganger att jag bara ar barnvakt, sa jag har inte riktigt koll pa vilken storlek pa byxor han ska ha osv.. haha men hur ska man presentera sig da? "Hej jag heter sofia, jag ar inte deras mamma jag ar bara barnvakt och jag ar fran Sverige" ( Jag sager Sverige, for de vet ju knappt vad finland ar) kanske jag ska borja med det :P
Haha Tyler tycker det ar sa pinsamt nar han har en barnvakt.
Sen natta jag barnen och stadade vardagsrummet, sa carina skulle komma hem till ett fint och rent hus :)
Var riktigt nojd nar jag satt mig i soffan och sag pa lite NCIS.
Nu vet man verkligen hur jobbigt min mamma hade det med 3 ungar, som inte plockar upp efter sig. Utan man gar och plockar efter dehar ungarna helatiden! Glas, papper, klader, skor, leksaker, jackor.... alltsa alltid nagot!
Nu vet man verkligen hur det ar att va mamma, forutom att de inte ar mina barn. ;)

Love, Hemmafrun


Kommentarer
Postat av: malin

Du är så duktig!!

tack för kortet som kom på posten idag. Guud vad jag flabbade. xD Väldigt uppskattat och personligt med kort på posten!

2011-03-29 @ 20:02:03
URL: http://malmlund.blogg.se/
Postat av: panolia

Tack äntligen lite credit puss mamma

2011-03-30 @ 00:58:01
URL: http://panollia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0