Mandag morgon

Sitter och ater frukost med Molly nu. var sa trott i morse, sa nar jag och Molly lag och sag pa tv, eller jag lag och hon satt pa min mage, sa ser typ alltid vara mornar ut, innan vi ater och leker. lite gulligt :) men idag sa kunde jag inte halla ogonen oppna, utan somna, sa jag sov typ en halvtimme, innan Molly vackte mig, uppss! De va inte riktigt meningen, men ibland ar man sa trott att man inte riktigt kan kontrolera det. Snart ska Molly till skolan och jag ska trana lite och tvatta barnens klader. Ikvall kommer Carina hem :)

Pa onsdag halv 4 landar Ida pa JFK!! :D Ska bli sa kuuul!! Hon har en helt lista pa vad hon vill se och jag har ocksa en massa att visa! En vecka med fullspackat schema! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0