Kubb

Idag har vi varit riktigt svenska, spagetti och kottfarssas till middag och sen spela vi kubb till efterratt! :)
Fasiken vad barnena va duktiga pa kubb! Men man maste passa sig lite nar Molly kastar, hon kastar lite som hon vill, sa man maste ta skydd ;) Men riktigt mysigt, satt aven ute i solen idag och laste lite. Jag laser ju aldrig, men passade pa att mysa lite. Har typ varit ledig idag, men har inte matt sa bra, sa har chilla heladagen. Carina akte ivag med Jesper och molly en svang pa kvallen, sa jag blev hemma med Tyler, vi byggde lego och lyssnade pa musik. Sa mitt i allt ringde telefonen, sa sprang jag ner, da plingade nagon pa dorren, dar stod min kara van Sandra, haha hade helt glomt att hon sku komma, satt och byggde seriost med lego och lyssnade pa musik, hade inte hort ett ljud, hon hade ringt flera ganger och plingat pa dorren, haha ingen kan na mig :P Vi akte en svang till SB och myste, Hjarta pa dig :)
Min forskyldning har bara blivit varre, tog mig en sup forut,alltsa en medicin sup, smakade faan, men de sags ju hjalpa...? har inte markt nagot... Suck!
lite nervos infor i morgon, ska aka och hamta Ida helt sjalv till JFK, en mega stor flygplats! Har aldrig varit dit, sa vet inte riktigt hur jag ska hitta.. Men det loser sig :) var tankt att Sandra skulle komma med, hon kan vagen utan och innan, men hon ar upptagen med annat.
Ska forsoka sova nu och se om jag mar battre i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0