Inte ska man klaga inte

Alltsa jag har nog hur varldens softase "jobb", fast det ar ju ett jobb, men inte riktigt ett "riktigt" jobb. Men idag har jag ju typ inte gjort nagot alls! Ron var typ hemma heladan, sa jag stada pojkarnas rum och lagade middag. Sen akte jag till Sandra, vi gymma och sen sa holl jag henne sallskap nar hon passade barnena. Men alltsa att ta hand om barn ar inte alltid de lattaste, men nog ar det latt om man gamfor med andra jobb.. Hehe sa inte ska man klaga heller :)

NU ska jag glo pa tv och i morgon kommer det en ny arbetsdag. Onsdag den 3 mars. Alltsa jag kan inte fatta att det redan ar MARS!! Jag kom ju nyss?! helt sjukt.


// Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0