Ida har!!!

Nu ar antligen Ida har! Stod och vantade pa henne over en timme, svettigt och orolig! trodde  att jag aldrig skulle hitta henne och att jag hade missat henne! meen jag hittade henne tills slut! Borjade ju nastan grata en liten skvatt, nar jag sag henne! :D Jatte kul att hon ar har! :D Forst hade jag lite problem att hitta till parkeringen och sen holl jag inte pahitta henne. Men nu ar jag lugn igen, for nu ar hon har :) Tog tid att komma hem, en massa trafik, men tillslut kom vi hem och snackade lite med carina och med barnena. Sen sa akte vi till Cheesecake, dar motte vi mina flickor, Sandra, Carro, Cicci och en ny tjej Karin. Jatte mysigt! Servitoren flirtade som tusan med oss och fragade saklart var vi va ifran( en vanlig fraga). Men en mysig kvall :)

I morse steg jag upp vid 10 och lagade pannkakor med Molly, sa bjod Ida pa en riktigt amerikansk frukost. Pannkakor med sirap pa :) Vi shoppade en stund pa Broadway mall och sen maste vi aka hem for att jag maste jobba. Sa nu har vi lagat mat och cupcakes, (saklart) Vet inte hur lange jag jobbar ikvall, om jag slutar lite tidigare, sa tankte vi aka och se pa bio och mysa lite :)
Om vadret ar fint i morgon, blir det city for hela slanten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0