Full Service

Jag har jatte problem med tanklocket pa bilen, alltsa Jeepen. Sa jag kan typ inte tanka sjalv, sa jag maste alltid aka till en mack, som har full service. alltsa da star det en person dar, man vevar ner rutan, eller trycker pa knappen, sager sa mycket man ska ha och sen sa betalar man. Mycket effektivt. Jag ar typ alltid till samma mack och det ar alltid samma person som tankar. Han borjar kanna igen mig tror jag :P

Ungarna kom till religonen och molly ar hos en kompis, sa jag har inga barn hemma. Har typ inte jobba alls i dag, bara slappat. Livet leker! Ska snart laga mat och sen blir det laxor, stada rum och sen tror jag Sandra kommer en svang :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0