07.30 AM

Urkburk! jag hatar verkligen tidiga mornar! Dehar ar nog den tidigaste morgonen pa mycket lange! Forut steg jag upp jatte tidigt, nar jag jobba hemma. Da borjade jag vissa dagar halv 8..Men det ar forsta gangen har iaf Nu ska jag koka mitt morgonkaffe och forhoppningsvis piggna i lite.. Sen skicka pojkarna till skolan och leka med molly, innan hon aker till skolan. Trist att jag maste jobba nu pa morgonen, for att det ska va en jatte stor st partick's days parad i city, som jag garna sku vilja se, men maste jobba.
Idag lovar de jatte varmt! typ runt 20 grader, de ni! inte daligt for att va mars! Men som sagt, har blir de varmt i mars. Ska troligtvis vara varmt resten av veckan! :D
Har dock inte kopt nya shorts som jag har funderat pa lange, maste fa de gjort idag!

Pump it up igar var riktigt roligt! Massor med uppblasta banor, tavlade med barnena och carina. Busa runt i en timme och sen blev de pizza och cupcakes. Sa firar man i USA!
Blev aven en fikastund med Carro igar efter pump it up, pa Panera Bread. Mysigt! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0