vila i frid

Idag eller om det var igar, sa dog Tylers fisk... inte sa bra.. sa jag och Ron vet inte riktigt om vi ska kopa en ny innan de kommer hem eller inte? och inte saga nagot at honom, han lar ju inte marka nagot om vi koper en precis likadan. hehe
Idag har jag inte gjort sa mycket. Sandra kom till mig i morse, bjod henne pa morgonkaffe och sen blev det lite hang i poolen. chilledilledill!
Sen stadade jag, sa att det ar fint innan de kommer hem i morgon och trana lite.
Sa i morgon kommer de hem! kanns som att de har varit borta jatte lange! har hunnit gora sa mycket! Ska bli roligt att se dem igen :) I morgon pa dagen kommer sandra hit igen och sen kommer en tjej som heter Madeleine, hon ar au-pair inne i city, men hon bor har pa long Island over sommaren, sa vi ska ta en fika i morgon, alltid roligt att lara kanna nya :) Har ocksa kommit en ny tjej till Long Beach.

Nu ska jag krypa ner och glo pa tv en stund.

Love, Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0