Price tag


Sandras bild

Vi traffade en jatte skon kille pa The beach house, vi dansade massor med honom och det basta va ju hans t-shirt "everyone else is boring" haha awesome!
Nar vi kom till Long Beach igar, tog de typ en 40 minuter att hitta parkering, massor med bilar, men inga parkeringar, jobbigt! Men tillslut hittade vi en. Sen gick vi och kopte lite dricka, jag betalade, men tog aldrig min dricka, for jag trodde att Sandra hade tagit den och hon trodde att jag tog den, smidiga tjejer alltsa! Och sen nar jag kom hem i natt, sa sag jag att jag hade glomt att ta bort min price tag pa ryggen och min troja som jag hade va ganska genomskinlig, sa alla sag ju sakert hur mycket min troja kostade osv.. Alltsa alltid ska de va nagot! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0