Oboy

Sitter har i koket, lycklig for att Carina tog med sig, ragbrod,  ost och oboy fran Aland! Sa  nu sitter jag och mumsar pa det! :D hehe
Kom just hem fran Sandra, vi har tittat pa harry potter and the deathly hallows part 1, masta se den nu innan vi ska pa midnattspremiaren i morgon natt och se den sista filmen part 2! Ska bli sa spannande att se den! Langtar! :D Tank den sista filmen, som alla har vantat pa! Kommer fortfarande ihag nar jag laste frosta boken och den var sa himla bra och sen laste jag de andra, har dock inte last alla. Men ska nog forsoka gora det, kanner att jag maste lasa alla! Men i morgon galler det, ska bli spannande! Sandra holl dock pa somna nar vi sag pa film, fick varsta rycket, sa hela sangen hoppade!haha


Kommentarer
Postat av: malin

Jag är 101% säker på att jag serverade Carina på Seagram förra helgen. Kan det stämma? :)

2011-07-15 @ 16:09:41
URL: http://malmlund.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha jaa det maste du nog jha gjort! for att hon va dit och at forstod jag :) hehe sa nu har du fatt traffa henne ocksa :)

2011-07-15 @ 17:47:24
URL: http://sofiacharlotte.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0