Min fina van

Kan inte fatta, kan absolut inte fatta, att idag ar det sista gangen jag kommer traffa min underbara van Caroline, i New York och jag vet inte ens nar jag kommer traffa henne igen:(
Carro var min forsta van har, om jag inte skulle ha traffat henne, sa skulle jag absolut aldrig ha traffat de andra tjejerna och om jag inte skulle ha traffat carro, sa skulle mitt ar inte har varit sa bra som de har varit, det ar en sak som ar saker. De manaderna som jag har kvar har, kommer inte bli de samma nu nar min fina van Carro aker, for att hon ar en del av mitt liv har, en del av mitt liv har i New York. Alltsa tank vad saker vi har varit med om tillsammans! Har verkligen fatt en van for livet, sa himla glad att jag har fatt lara kanna dig!
Carro du ar verkligen en tipptopp tjej pa alla satt!



Kommer sakna dig jatte mycket! Love ♥


Kommentarer
Postat av: Carro

åååh men sofia du gör mig helt tårögd:( kommer sakna dig så sjukligt mycket så jag vet inte vad. Så himla glad att jag har en vän som dig och så glad för allt vi har upplevt tillsammans. du är toppen hjärtat! <3

2011-07-29 @ 22:15:42
URL: http://carolinemalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0