Long beach

En liten snabb uppdatering. igar blev det utgang pa Long Beach, vi gick till the beach house, rojjde som tusan! undrar va de tankte riktigt, dar kom vi galna svenskar och en finne och rojjer! dansar, sjunger, tar bilder och jaa ni fattar vad jag menar. och vi onskade helatiden swedish house mafia och sen kom det massor med amerikaner fram och snackade om swedish house mafia och vi traffade aven tva killar som hade haft svenska au-pairer nar det va sma. haha lite kul tyckte jag. Blev saklart natt pizza och sen somnade jag pa soffan... En riktigt bra kvall!! Alska Long beach! man gar mellan olika stallen och har det riktigt bra, alla amerikaner ar sa pratglada. sa man behover ju inte kanna sig ensam precis :P Idag har vi hangt pa stranden heladagen, for att erkanna, sa var det min forsta gang pa stranden idag.... jatte daligt jag vet! men har aldrig blivit av.. vet inte riktigt varfor, inte alls likt mig! hemma ar jag ju ett blotdjur, men nu har jag blivit ett blotdjur i poolen istallet ;) Ikvall blir det house party och sen till the beach house igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0