I'm still alive

Jaa alltsa vad ska jag skriva riktigt. Har har det ju inte hant sa mycket, mina dagar ser likadana ut, har kidsen heladagarna, poolen, ata, poolen, ata, sandra kommer pa besok, poolen, ata, osv.. Sen sa ar man helt slut efter en heldag med dessa ungar, sa man orkar knappt fora nagot :P Men i mandags va jag iaf till mallet med finisarna, Carro & Sandra. Vi shoppade lite och snacka skit :) Skypade ocksa med John i mandags, i tva timmar om allt och ingenting. Det ar genom honom som jag far reda pa lite skvaller hemifran, forutom mamma, men det ar ju inte riktigt samma sak ;)
Vadret har inte varit sa jatte fint de senaste dagarna, mulet och inte lika varmt som de har varit. Men idag ar det sol, sa det blir att sooola idag. Dock sa vill inte ungarna va ute lika mycket, fraga mig inte varfor...

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0