home

nu har jag flyttat hem fran carro, har bott hos henne nu tre nätter. Vi har chillat, sa mycket som man bara kan! Solat lite, sen i poolen, solat lite till och jaa ni förstår hur bra vi har haft det och fortfarande har! Tack fina Caroline att jag fick bo hos dig! :) Carina kommer hem med kidsen pa tisdag. Så ska åka med Ron och hämta dem. Men före det blir det fest pa Long beach i morgon med Sandra, Carro och Siggis! Sweet! ska kanske träffa en viss person, ska bli spännande. Men innan så ska de skjutsa raketer, jatte stort tydligen, ska bli kul att se! :) Sen på lördag blir det strandhäng, kanske utgång pa lördag, Carros sista utgång i city, för snart åker hon hem, inte länge kvar nu :/ Söndag blir det city heeeladagen, lite shopping downtown och sen chill i Central park! Underbara NYC!
Har kollat pa sex and the city hos Carro, gamla avsnitt. och det är ännu roligare att se serien nu när den är inspelad i NYC! Man tänker bara,  " oj där har jag varit" eller rättare sagt, jag bor ju o New York! Sweet!
Ser framemot denna helg! Men nu ska jag sova, dock håller jag på blir sjuk.. nyser helatiden och jag håller på blir snorig.. inte kul!
Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0