Blaslagen?

Idag sa gick jag in pa Body shop, for att titta runt lite. Inte for att jag skulle ha nagot, hade jag tankt, men skulle se vad de hade. Men hon som jobbade dar va ju helt sjuuukt mycket pa! Visst det hor ju till att man ska fraga om man behover hjalp osv, EN gang och inte TIO ganger! hade ju bara lust att saga till henne att dra at skogen, men det ar ju bara rude! Men nar jag stod och tittade pa ogonskuggor, sa fragade hon om hon kunde sminka mig och visa vilka farger jag passade i osv och de va gratis, gratis ar gott! Sa sminkade hon mig, jatte trevlig tjej, men jag sag ju FOR JAVLIG UT!! Hon anvande rosa, guld och lila! Alltsa nej nej saaa fel! skamdes ju nar jag skulle ga och hitta Carina...Sa sa jag till henne att jag ser ju blaslagen ut och hon bara " jag ville inte saga nagot, men jag sag direkt att nagot va fel, alltsa ser ju verkligen ut som att du har en blatira" haha alltsa seriost!! Haha de forsta jag gjorde nar jag kom hem va att skolja bort det! Men det som jag har markt med amerikanska kvinnor, att de sminkar sig med sa extrema ogonskuggor! Inte snyggt! de ar inte sa snyggt med knallrosa, lila, bla osv.. Jaa meen sa kan det ga! hehe

Nu ska jag se pa film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0