Beachen

Idag akte jag, carina och kidsen till stranden. Vi va redan dar vid 10 och de va redan mycket folk pa stranden! Sa vi har lekt i vagorna och jag hann ocksa lasa lite av min nya bok jag har kopt Water for elephants, jatte bra bok, kan inte sluta lasa. jag som aldrig laser annars, sa nu hittade jag en bok som jag gillar. Ska se filmen ocksa. Men vi kom hem for en timme sedan, nog for att jag hade sand verkligen overallt, OVERALLT! och saltvatten i mangder i mitt har, i nasan och till och med i munnen, sa ar jag inte bitter for det ;) Vagorna ar sa starka, sa jag gick lite langre ut med Jesper och sa mitt i allt sa tappade jag fotfastet och trilla i vagen, skit laskig! Det ar sa stromt sa att man blir helt hjalplos! Men ingen mer skada skedd, forutom att jag holl pa att tappa hela min bikini, sa nu har hela stranden satt min vita rumpa, UNDERBART! hehe.. 
Va helt underbart att ta en dusch sen nar vi kom hem och duscha av sig all sand och salt.
En riktigt bra dag pa stranden med min fina vardfamilj :)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0