Awesome!

Filmen inatt var helt otroligt bra!! Sandra och jag var saa spanda innan filmen borjade! vi kom dit en timme fore, massor med folk och jatte manga var uppkladda och var helt seriosa! Lite kul! Och sen nar filmen var slut sa appladerade alla. Under filmen  satt vi helt spanda for att forsta allt va de sa och hanga med och sen sa va det jatte mycket spanning i filmen, grat gjorde vi ocksa. Kan inte fatta att detta va sista filmen!? Man har ju hangt med i alla filmer och nar man har satt en vill man se nasta direkt och nu ar det slut. Men var lite besviken pa slutet av filmen, har ju inte last boken, sa jag visste inte slutet. Men det va bade bra och daligt, nastan lite for lyckligt men med en bra betydelse :) Jaa de som inte har satt den, SE NU!! :) Ska nog ha HP maraton och se alla filmer :)
Jag lyckades saklart gora bort mig... Nar vi kom in i salongen sa var jag inte helt saker pa att de va HP filmen som visade, inte Sandra heller, sa jag fragade henne brevid oss och hon tittade pa mig som att jag skulle va heelt dum i skallen och sen kom jag pa hur dum jag var!! Hur manga filmer visas klockan 12 pa natten en torsdag?! Inte sa manga precis, i alla salonger visades ju HP! haha faan va dum jag kande mig! Hon maste ju tro att jag var helt blast! SUCK SOFIA!!

Ikvall blir det utgang pa Sky room och city i morgon :)

Ha en bra fredagkvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0