Wednesday

Idag hade jag igen sovmorgon, lag och drog mig i sangen till kvart i 11.. hehe var meningen att jag skulle stiga upp tidigare, men de var ju sa skont! Nu haller jag pa vantar pa att mina agg ska borja koka och tvattar barnens klader. Maste stada deras rum idag och laga mat. Sa fullrulle idag. Vissa dagar har man mera an andra.
Men nu har de ju hant en liten lustig grej, de har borja snoa igen.. Alltsa seriost! Jag vill ha sommar och varmt nu! de kommer inte lite heller, utan stora flingor. Men men , den som vantar pa nagot gott, vantar aldrig forlange och ja det finns ju inga daliga vader, bara daliga klader.. hehe..

Det marks att man inte har pluggat pa ett tag, for igar satt jag och skrev en massa vykort och jaklar vilken skrivkramp jag fick.. ar inte sa van att skriva ny for tiden :P

Ikvall blir det SB med tjejerna och igar kom det ett jatte kuligt mess av Anna, att vi sku kolla upp om vi kan ga pa Katy Perry konsert den 17 juni och sa ska vi boka sa att vi alla kan sitta brevid varandra :) Lovely! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0