Tacos!

I fredags var korde jag och Sandra till Julias place och laga tacos med henne och Carro! Svenska tacos, precis som hemma! Saklart sa at vi alla sa mycket att vi blev proppmatta! Alltsa man ater alltid for mycket tacos! Sen for vi vidare pa bio, No strings attached, superduper bra film! precis den humorn jag har! Skratta helatiden! Nar vi kom dit, sa masta jag och carro soka parkering och Julia och Sandra sprang in och kopte biljetter, julia kopte at mig. Men nar vi skulle ga in och de skulle riva biljetterna sa visade det sig att det var en biljett och ett kvitto, men biljettens kvitto sag ju precis ut som biljetten och dar stod vi och fatta noll, sa masta vi ga och kopa en till biljett och da kunde man inte kopa biljetter till andra, utan jag masta kopa en till mig sjalv, som att man skulle borja "langa" biobiljetter?? och alla masta visa ID for att kunna kopa. haha de var de lojligaste jag har hort!
Men Det var en riktigt mysig kvall, middag och bio :)



Alltsa har ni satt sa "litet" kylskap forut? Alltsa enormt!!



Fina tjejer :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Va hjälper stora kylskåp inte verkar de vara mera mat där ändå, bara dricka.

2011-01-25 @ 06:10:36
URL: http://panollia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0