Spontan movienight

Ikvall blev det en spontan Biokvall med min kara van Sofie, riktigt trevligt :) Jag for till vid halv 8 och sen for vi en svang till SB innan vi gick till bion, alltsa bion lag pa andra sidan gatan, vilket var riktigt nice. Vi satt i biosalongen med typ tre karlekspar och tva andra tjejer. Saklart var ju ett av karleksparena dar for att hangla och inte se pa film..
Men vi sag pa How do you know, var riktigt nyfiken pa denna film och hoppades att den skulle va riktigt bra! Men den sog! Alltsa vissa stunder var den jatte mysig och romantiskt och saklart lite roligt, men handlingen var inte alls bra och ja man fatta inte riktigt och den var trog. Blev riktigt besviken. Men jag hade riktigt trevligt sallskap! :)
Spontana grejjer gillar jag!

Idag har jag annars inte gjort sa mycket, lekt med Molly, tagit henne till skolan och hem, tvattat barnens klader och trana.

I morgon har jag sovmorgon! Alska! Och sen borjar jag jobba forts vid halv 4 tiden, sa jag ar typ ledig heladan. Sa jag ar oppen for forslag? :D
Sen jobbar jag dock sent, Carina & Ron ska ut pa middag.

DOCK! Har de lova snostorm igen, i morgon kvall! Det ser jag ABSOLUT INTE FRAMEMOT!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0