Sloa fia

alltsa idag har de varit en riktigt lugn dag. Hade sovmorgon, for att Ron var hemma, skoont! sen har de nog varit helt dott, tvatta barnens klader och muppa runt pa datan och sen hamta jag Molly och pojkarna kom hem! Da blev de laxor, leka och middag som stod pa schemat. Jag och barnen kocka tillsammans och de blev riktigt mumsigt! masterkockar som vi ar! ;) Sen blev de mera laxor, wii och nu sitter vi och diggar till Pandora, alltsa de ar internetradio, med de senaste hitsen pa och dessa ungar kan alla sanger som jag kan typ! Sa vi har samma musiksmak, lite roligt :)

Snart ska de nassa och jag ska trana lite :)

I morgon blir de Chuck E Cheese med Sandra och hennes lilla Jack, ett stalla for barn, dar de kan leka en massa och ata pizza och sen pa kvallen blir de SB med Brudarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0