Party in the USA!

I lordag var jag heladan med Sandra och shoppa lite pa Roosevelt Field mall. Dar motte vi pa Anna, alltsa till och med har kan man mota pa folk man kanner! Senare pa kvallen forfesta vi hos sandra, jag, Anna & Sara. Peppa med svenska favoriter! Underbart! Tog taget in och vi masta springa igenom flera tagvagnar for att komma till en toalett! maste man, sa maste man! Sen tog vi en taxi till Nikki Beach, men klockan var inte sa mycket, sa vi gick runt hornet for att ata hamburgare och mitt i allt sa kom Cicci och hennes kompis isabelle in och vi skulle ju mota upp dem utanfor, men de var ocksa tidiga sa de de gick for att ata lite och se dar satt ju vi! Nog for att New York ar stort, men anda litet :P Sen gick vi till Nikki Beach for att Mota Josef och resten av ligan och ga in. Allta VIP maste jag saga pa hog niva! Vi betala inte intrade, fick ett eget stort bort med soffa och gratis dricka! Har lever vi verkligen livet! Jatte kul kvall, som alltid och bland de basta ar ju att man kan dansa pa bordena dar och saklart gjorde vi ju det! New York baby! Sen blev de taxi till Penn och dar snurra vi runt och proppa i oss pizza och skamta med pizzabagarna! Precis som de ska va! Jag och cicci satt och snacka med trevliga irlandare pa taget och sandra somna, sen vingla vi hem till Sandra alla tre, jag och Cicci somna pa golvet, vi dela pa en liten madrass, men inte ska man klaga heller! Sov lange pa sondagen och sen saklart blev de bakismat! Drive thru pa McDonalds, var de godaste jag har atit pa lange! Var sa sugen pa flottig mat! Sa de satt fint fint! Vi korde hem Cicci och sen var jag hos sandra till tiden :)

Sen riktigt bra helg!

Nikki Beach!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0