Man kan inget annat an alska New York!

Haha jaa gardagen var nog en mycket speciell dag, var med om saker som jag aldrig trodde skulle hande:P
Jag for in till City med 11:20 taget och motte Anna, Sara och hennes syster Emma som ar pa besok :)
Vi tog oss till tunnelbanan for att komma Downtown, de forsta vi gick in i var ju saklart en butik, och i en till och nasta och nasta.. ja sadar holl vi pa. Alla butiker och stand var precis vagg i vagg och de solde billiga klader, klockor, parfymer, smycken, vaskor, osv.. Man fick alltid ett jakligt bra pris, for sa man nej, sa sa de att de ger ett bra pris och da kunde man kopa sakerna for ingenting, for de ville aboslut salja. Haha alskar sanna stallen, men de ar sa jalka jobbigt nar de star och tjajat och najsar, jakla forsaljare! Men jag pruta ner en klocka fran 20 dollar till 10 dollar, precis en san klocka jag alltid villa ha! Kopte lite klader och en till I love NY troja, en morkrosa :) haha! sorry sandra! jag ar samst pa att inte shoppa.. hehe men de var inte sa mycket och allt var sa billigt! Sara kopte 3 parfymer for ingenting! Vi strosa runt i Chinatown och i Little Italy.
Nar vi gick in i en pytteliten butik med massor av klockor, sa stor de typ 3 killar dar och sen tankte jag inte mera pa det. Sa sa jag: Fy fan va skont att man kan saga precis vad man vill och ingen forstar.. sa horde jag att killarna snacka svenska och da kom de ett litet TYP, i slutet av min mening! haha men saaa typiskt! av alla stallen, sa skulle jag saga de just da och precis da star de tre svenska killar dar! haha de sa lika forvanade ut som vi! Men ofta? I Chinatown!? haha alltsa fan man kan ju hitta svenska overallt!

I en kladbutik, nar jag sku betala, sa tog en tjej betalt av mig och det stod en anna manlig forsaljare typ brevid henne och gjorde nu vad han gjorde, men han holl i en galje. Sa  mitt i allt sa hitta jag en liten kul grej pa disken, snoppklubbor, alltsa klubbor som sag ut son snoppar! haha de tyckte vi var lite sadar kul! Och da skulle sara ta upp och titta pa en, sa sag vi andra hur killen bakom disken stirra massor och holl pa at upp galjen, alltsa kat snubbe! Sen sa nar sara titta pa honom, sa borja han rodna massor och vi asgarva! Haha basted! haha

Vi at pa ett Chinaplace, dar maten var god, eller iaf min mat, de andra var inte helt nojda. Men de var ett riktigt mysigt stalle och chineser ar sa gastvanliga :)
Vi gick till Little Italy, dar de fortfarande hade uteserveringarna kvar, mitt i vintern! Som att nagon skulle villa sitta ute nu? nej skulle inte tro det :P
Nar vi akte tunnelbana tillbaka, sa var de jatte fullt! Massor med folk, men Anna fick en sittplats och vi andra fick sta och kramas. Sa mitt i allt sa tog snubben brevid Anna AV SIG BYXORNA!! han tog av sig byxorna, i tunnelbanan bland massor med folk! Alltsa alla blev skit chockade och jag holl pa garva ihjal mig! Sen sa tog nagra killar och en tjej av sig byxorna pa andra sidan av Anna! haha sa hon satt mitt i mellan dem! haha alltsa de var helt sjukt! sen nar vi gick av tunnelbanan sa sag vi massor med folk som gick utan byxor, bara jacka och skot pa och underklader saklart! alltsa bade tjejer och killar! haha alltsa gud vad vi skratta!! Sen gick vi pa ett annat tag och dar var de precis likadant! massor med folk utan byxor! Och de titta typ pa oss och tyckte vi var konstiga som hade byxor pa oss.. aldrig att jag skulle ta av dom! haha alltsa vilken dag!! Haha man kan inget annat an alska New York! :D

En riktigt bra dag, jatte trevlig med tjejerna! :D











Kommentarer
Postat av: panolia

Nu gumman börjar du hitta charmen i NY Staden där allt kan hända Kul!!

2011-01-10 @ 22:10:37
URL: http://panollia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0