Livet leker

Alltsa nu nar jag tanker efter sa har jag det riktigt bra, jag trivs jatte bra med tillvaron nu och har fatt nya ursota vanner, att odet typ har fort ihop just oss och fler blir vi och att odet bestamde att just jag skulle va den som sag annonsen och blev den lyckligt valda, att just jag kom till denna underbara familj och traffa alla manniskor och att just jag far traffa och tahand om barnen och vara en liten del av deras uppvaxt.
Jag angrar inte en anda minut att jag fort hit, ar absolut ett av mitt livs basta val.

Att ta steget att va Au-pair ar stort, de ar ett stort steg att lamna familjen och vannerna hemma och inte traffa dem pa lange, man flyttar till nya manniskor, en familj, ett helt nytt liv och en ny miljo. Stort ansvar att tahand om andras barn och man lar sig att hand om sig sjalv. Nu nar jag har gjort detta, sa kanns det som att jag kan gora vad fan som helst! Arligt talat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0