Kanner mig som 6 ar igen!

Haha jaa jag kanner mig som 6- ar igen nu nar jag har lekt i snon heladan! Jag ar som ett litet barn! Snobollskrig, snoanglar och brottning i snon, de ar vad jag har gjort idag! :D Blev vackt av lilla, sota, underbara Molly, kl: 8 i morse och jag trodde inte att jag skulle behova ga upp jatte tidigt idag, eftersom min vardpappa var off idag, for nar han ar hemma, da har jag alltid sovmorgon och han sa inget annat... men sa knacka hon pa dorren och att bli vackt att de knackar pa dorren, absolut de ar absolut ett av de varsta sattet att vakna pa! Okej om de skulle va lite knack och sen inget mera, men hon sluta ju aldrig! Forsokte ignorera det och sen sa jag att hon sku sluta, men hon fortsatte, alltsa naaaee sa jag da! Men sen sa visade de sig att Tyler och Molly behovde hjalp med utekladerna och Ron var ute och lekte med sin nya snowblower. Sa sen var de bara att satta pa ungarna och ut med dem och ga och lagga mig igen och sova lite till. men tro inte att de skulle funka, for da kom de in med blota mossor, vantar, stovlar, osv... Underbara barn... Sa jag la mig pa soffan och glodde pa tv istallet. Sen var de ut i snon och leka med barnen. Tycker jatte mycket om mina barn, men ibland blir man ju helt sluuut! Men helt normalt! Nog fasiken vet man hur de ar att vara mamma, nar man har jobbat med detta i ett ar! Jag kommer vara en rutinerad "mamma" nar jag ar fardig med detta ;)

Till middag blev de China mat, hemleverans! Skit bra! Sen trana, vila och hamta Sandra, sa for vi till SB och traffa de andra tjejerna. Prat, skratt och helgplanering! SB med tjejerna in my heart! :D Planerar att kalasa pa fredag i City, Spelkvall pa lordag och boka resa till Washington pa Sondag! Toppen helg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0