Kaffepaus

Nu sitter jag och dricker min forsta kopp kaffe! Eftersom jag har borja dricka kaffe med mjolk och vi hade ingen mjolk hemma och jag hade ingen bil, sa fick jag vanta tills bilen kom. Har varit med Molly hela morgonen och sen nar Ron kom hem, for vi ivag till Ikea och at lunch och halsa pa Carina :) Efter lunchen korde vi Molly tilll en kompis for att leka lite med barn i sin egen alder och inte bara mig ;)
Och innan vi var hemma, sa kom jag pa att vi inte hade mjolk hemma, sa vi for till ett stalle dar man man kopa mjolk, vi korde upp brevid ett litet hus, dar en kille oppna en dorr, sa sa vi vad vi skulle ha och betala och vi behovde ju inte ens ga ut ur bilen! fyyfaan va lat och fet man kan bli i detta land! Man kan handla mat, utan att behova stiga ur bilen! :P Nar jag kom hem blev de en powernap eller ja en timmes tupplur, saa skont! Var helt slut! Blev vackt av grannen, som undrade var skolbussen var? Och jag var helt yrvaken, sa jag fatta inte riktigt vad han prata om och jag trodde att jag hade forsovit mig!? Men sen sa visade sig att klockan bara var 5 i 3 och inte 5i 4 som han trodde, for han hade vanta pa bussen i 20 minuter, sa han hade satt fel pa klockan. Haha men jobbigt att bli vackt av dorrklockan! Usch!
Innan pojkarna kom, hann jag sopa och tvatta golvet i koket och i vardagsrummet och plocka i och ur diskmaskinen! Nojd!

Nu sitter jag och spelar spel med mamma & min syster over skype, ett fragespel! Haha som att vara hemma :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0